Toen Van Dongen Events in 2006 als evenementenbureau begon met de organisatie van het eerste evenement, werd gezocht naar een partner aan wie de garderobe uitbesteed kon worden. Gewoon simpel één partij met de juiste materialen én medewerkers, maar het bleek een onmogelijke zoektocht...
Veel verhuurbedrijven verhuurden confectierekjes die ideaal voor winkels zijn, maar nauwelijks geschikt voor evenementen. Om nog maar te zwijgen over de papieren bingobonnetjes die erbij verkocht werden, was er ook niets te vinden inclusief ervaren garderobemedewerkers.
Dat kon anders vond Ramon van Dongen.
Samen met een constructiebedrijf werd daarom het eerste prototype ontwikkeld van ons eigen garderoberek. Dat bleek een schot in de roos want in de afgelopen 15 jaar zijn slechts kleine aanpassingen aan de rekken gedaan.
Door elk jaar te blijven door ontwikkelen met aanverwante producten zoals speciale stellingen voor tassen, verlichting in de garderobe en natuurlijk 10 verschillende kleuren hardplastic garderobenummers weten vele organisaties ons te vinden.
De vele tienduizenden garderobehaken staan na 2 verhuizingen in een groot bedrijfspand van waaruit onze eigen medewerkers ze graag naar u transporteren. Evenementen organiseren doen we al jaren niet meer, dat laten we aan u over zoals u de garderobe aan ons overlaat...